سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی محصولات ارتینگ و حفاظت کاتدیک

فروش تجهیزات جوشکاری حرارتی

    نظر

جوش حرارتی یا کدولد به عنوان یکی از کاربردی ترین روش های جوشکاری فلزات به شمار می رود. استفاده از این نوع جوش در سال های اخیر کاربرد زیادی در صنایع مختلف نظیر صنایع ریلی، سیستم حفاظت کاتدی، سیستم ارتینگ و حفاظت در برابر صاعقه پیدا کرده است. عملکرد این جوش به صورت واکنش میان اکسید مس و پودر آلومینیوم می باشد که باعث احیای فلز مس می شود.

خرید تجهیزات جوشکاری حرارتی

جوش حرارتی به عنوان یکی از روش های جوشکاری خاص شناخته می شود که نتیجه ی آن نسبت به دیگر روش ها در صنایع کاتدی و ارتینگ قابل قبول تر می باشد. در سال های اخیر از این روش برای جوش دادن اتصالات در سیستم ارتینگ استفاده می کنند. سیستم ارتینگ به عنوان یک سیستم ایمنی می باشد و نصب آن مستلزم رعایت استانداردهای خاصی است.

بنابراین در هنگام خرید تجهیزات مربوط به جوش حرارتی باید نهایت دقت را داشته باشید. در صورتی که از مراکز غیر حرفه ای خرید کنید امکان دارد در حین عملیات حوادث ناگواری را تجربه کنید. شرکت دانش آریا به عنوان یکی از تامین و تولید کنندگان تجهیزات جوش ترمیت این امکان را برای شما به وجود می آورد که محصولات اصل را خریداری کنید.
برای آشنایی با نکات کاربردی تر در این زمینه می توانید به صفحات مربوط به معرفی این تجهیزات مانند قالب ها و پودر جوش مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

در دانش آریا، ما به ارائه تجهیزات جوش حرارتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب متعهد هستیم. تجهیزات ما طراحی شده‌اند تا دوام و کارایی را در شرایط کاری مختلف تضمین کنند. 

با خرید از دانش آریا، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تجهیزات جوش حرارتی شما برای مدت زمان طولانی قابل اعتماد و مقرون به صرفه خواهند بود.

https://danesharia.com/earthing-products/thermal-welding-equipment/

 

تلفن-5خط : 02177850850          

موبایل : 09022095950