معرفی محصولات ارتینگ و حفاظت کاتدیک

تکنیکهای آب بندی بتن در برابر رطوبت

    نظر

” آب بندی سطح بتن در برابر رطوبت ، استراتژی مهمی است که از سازه‌های بتنی در مقابل آسیب‌های ناشی از نفوذ آب محافظت می‌کند. ”

سیستم آب‌ بندی به روش حفاظت کاتدیک

آب‌بندی سطح بتن با استفاده از محصولات حفاظت کاتدیک، یکی از روش‌های کاربردی و منحصربه‌فرد است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

در این شیوه ملات حفاظت کاتدیک، آندی دو جزئی و بسیار با دوام بوده که به طور ویژه برای حفاظت کاتدی سازه‌های بتنی پیش تنیده دارای خوردگی فعال، استفاده می‌شود.

امکان دارد این سیستم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر خوردگی بتن در سازه‌هایی که در معرض خطر هستند نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مواد تشکیل‌دهنده شامل یک بخش پودری و یک بخش پلیمری است که در ضخامت 8 میلی‌متر با استفاده از شیوه اسپری مرطوب اجرا می‌شود.

روکش الکترو کاتالیزوری روی الیاف بسیار رسانا، مصرف اندکی دارد و واکنش‌های سطحی آند به شکل یکنواخت در کل سطوح توزیع می‌شود و سبب ماندگاری طولانی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری بتن خواهد شد.

بررسی قیمت آب بندی سطح بتن در برابر رطوبت حفاظت کاتدیک

همانطور که مطالعه کردید، یکی از شیوه‌های آب‌بندی بتن استفاده از محصولات حفاظت کاتدیک است.

آب بندی سطح بتن در برابر رطوبت یکی از مهم‌ترین اقدامات حفاظتی است که به منظور جلوگیری از نفوذ آب و محافظت از سازه‌های بتنی در برابر خوردگی و تخریب انجام می‌شود.

این فرآیند شامل استفاده از مواد آب‌بند کننده مخصوصی است که بر روی سطح بتن اعمال می‌شود تا یک لایه محافظ ایجاد کند. این لایه محافظ مانع از عبور رطوبت و آب به داخل بتن شده و عمر مفید سازه را افزایش می‌دهد.

در رابطه با قیمت این محصولات برای آب‌بندی بتن نمی‌توان به صورت دقیق اظهار نظر کرد، اما با این حال برخی از عوامل هستند که روی این قیمت موثراند که شما برای آگاهی دقیق از این عوامل می‌توانید از کارشناسان ما در دانش آریا کمک بگیرید.

به دلیل اینکه بخش طراحی و مهندسی سیستم‌های حفاظت کاتدیک اهمیت بسیار زیادی در کنترل خوردگی سازه‌های بتنی دارد، تیم ما با همکاری بهترین کارشناسان و مهندسان مجرب، توانسته هزینه اجرای سیستم حفاظت کاتدی را به نفع مشتریان خود کاهش دهد؛ برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره خدمات حفاظت کاتدی،  با کارشناسان ما در تیم دانش آریا تماس حاصل فرمایید.

 

https://danesharia.com/concrete-waterproofing/